Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: bulgarialove
Категория: Други
Прочетен: 313551
Постинги: 209
Коментари: 78
Гласове: 87
Постинг
23.08.2010 22:04 - Аз още вярвам в чудеса (част 3)
Автор: bulgarialove Категория: Поезия   
Прочетен: 4123 Коментари: 5 Гласове:
1



Грях или благословия

Помниш ли снега безимен
дето заваля
от въздишката незримо-
нежна на греха?

Грях или благословия!?
Как да преценя?
Сняг вали, вали, аз крия
слънце по снега.

Но когато с дъх - кокиче
звънне южен ден,
и към мен с въпрос дотича
вятърът зелен

слънцето, за да познае,
знаеш ли, с тъга,
към снега като към рая
аз ще полетя.

image

Събира ни и ни разделя
копнеж неутолим.
И тъй неделя след неделя
един към друг вървим.

С капризите на първа пролет
нахлу в дома ми тих
и ето го: готов за полет
към теб е моят стих.

От слънцето загребвам думи.
Единствено за тях
не се измайсторени гуми.
Защо е този страх?

Ела! Приготвил съм постеля
от смях и стихове.
Душата ми с гласа на фея
Любима те зове.

image

Коя си ти? - сърцето пита.
Невинен ангел! Сатана!
От рая в ада запокитен,
гадая упрек и вина.

Сгреших ли? Как? Нали до вчера
ме къпа с пламенни слова,
а днес като тъмен жребий
гадая упрек и вина.

Коя си ти? Фаталност млада
за късната ми суета
или предчувствие за радост
след дива болка и тъга?

Която и да си, не мога
без твоя смях и гняв дори,
изгаряй ме с целувки-огън
и после, после ме кори.

image

Багрилото от устните ти плахи
издайнически засия на устните ми.
Радост и уплаха.
Целувката като пчела
отпи нектар от разцъфтели чувства
в градината на любовта.
Трепереща, ти с нежност безизкусна
червилото изтри с ръка.

image

Към нежните покои на нощта
асфалтът повече не води.
Пътечка сред трънлива пустота
разкъсва тясното боди.

И ето ни, под звезден небесклон:
една луна разстила люлка,
в която се отронва сладък стон
от пъргав лък и от цигулка.

image

Следва продължение....





Тагове:   слънце,   още,   фея,   скандал,   жертва,   отрова,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. liliyanaandreeva - ПРЕЛЕСТНО Е!
23.08.2010 22:12
Но от кого е?
цитирай
2. bulgarialove - От Кирил Малаков!
23.08.2010 22:45
От Кирил Малаков!
цитирай
3. kirilmalakov - Кирил Малаков
20.09.2010 20:50
На кого да благодаря за публикуваните творби от стихосбирката ми "Аз още вярвам в чудеса"?
цитирай
4. kirilmalakov - Илиана Андреева
20.09.2010 20:52
Благодаря ти, Илиана!
цитирай
5. bulgarialove - На кого да благодаря за публикув...
21.09.2010 20:27
kirilmalakov написа:
На кого да благодаря за публикуваните творби от стихосбирката ми "Аз още вярвам в чудеса"?


Вашата стихосбирка никой читател нямаше дори да я намери по книжарниците и аз реших да ви намеря последователи по друг начин. :(
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930