Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: bulgarialove
Категория: Други
Прочетен: 313902
Постинги: 209
Коментари: 78
Гласове: 87
Постинг
23.08.2010 09:08 - Аз още вярвам в чудеса (част 1)
Автор: bulgarialove Категория: Поезия   
Прочетен: 2421 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.08.2010 09:10


 Горски копнежи

На ягоди горски смехът ти прилича,
Тъй вкусни са тези стрели,
които в душата ми пъстра надничат
с вълшебния зов: - Остани!

Целувам очите ти, устните. Боже,
гората ухае на смях!
И вече разбирам Адам как не може
избяга от вечния грях.

image

Горски ручеи сънуват
януарския ти смях.
Стъпките в снега танцуват
блус - прелюдия към грях.

Водя те към хижа будна;
вино, свещи и копнеж.
Там от хубостта ти чудна
ще отпия полъх свеж.

image

Танцуваш като изворна вода,
примамливо - неустоима,
след пъстра огърлица от цветя
в подножието на Пирина.

Намерила заслон и светлина,
събличаш дрехите от свила
и с голота на змия-жена
изпиваш мъжката ми сила.

image

До ручейчето в горската обител
стоя на колене.
Тук споменът за теб е вечен жител
и с него насаме

аз тихичко, през сълзи, днес говоря:
-Обичам те, дете!
И клетвата, че няма да се боря,
душата ми боде.

Тревата  дъхава с милувка будна,
дошла от твоя сън,
аз галя и надежда безрасъдна
ме сепва в палъв звън.

Навярно сред постелята зелена
разковничето спи.
Магията на обич споделена
тъгата ще стопи.

До ручейчето в горската обител
стоя на колене
и търся щастието - тъжен зрител
на моите грехове.

image
  Обичта ми, 
                  лудешки разголена,
                                                     грее.
Като дива коза
                   тя катери баира и
                                               спира.
Долу, в ниското, страстните призивни звуци
за нежност умират.
Затова ще те чакам на билото.

Ако твоята
                 обич е истинска,
                                            чиста,
ще препусне към мене
                           по стръмното, тъжното,
                                                              смело,
както пръстите яздят по струните звънки
на виолончело.
Обичта ми те чака на билото.

Изкачиш ли го,
                         с устни изпръхнало-
                                                         жадни,
ти, магьоснице,
                      дяволски хубава, властна и
                                                                  страстна,
ще отпиеш небе от душата ми синя
и девствено ясна.
Обичта ми те чака на билото.
        Автор: Кирил Малаков
 


Тагове:   още,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930