Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: bulgarialove
Категория: Други
Прочетен: 313676
Постинги: 209
Коментари: 78
Гласове: 87
Постинг
23.08.2010 12:46 - Аз още вярвам в чудеса (част 2)
Автор: bulgarialove Категория: Поезия   
Прочетен: 2823 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 23.08.2010 12:47


Нежно докосване

Аз още вярвам в чудеса!
Паричката от празничната пита
докосва звездни небеса
с молитвата ми да не си сърдита.

Обичам те! - две думи в дар
от твоите очи, за да получа,
на всичко съм готов. Кошмар
са дните ми без теб и проза скучна.

Ела отново и бъди
живот в живота ми, стихия нежна,
която Бог благослови
с една паричка слънчево-копнежна.

image

На шията ти златен наниз
не сложих с клетвени слова.
Сълза от ангелски катарзис
в сребро красиво оживя.

Сребро, с което ти ме вика
при себе си и нощ, и ден,
а аз, глупакът, вдигах пика
насреща ти като гамен.

Прости ми, слънчице чаровно,
за всеки облачен сюприз
на моето сърце греховно!
Прости ми с поглед мил и чист!

image

Рождено място - лист хартия.
   Две буквички със синя кръв
прерязват синята си връв
и грейват в думичка - магия.

Гнезди душата ми с наслада
за твойто "да" уютен дом.
Аз в него никога със злом
не бих пристъпил, моя радост.

image

Бяла птица съня ми прониза
с тънък полет над бистра река.
Твойто име бе нейната виза,
за да кацне на мойта ръка.

Тя се сгуши за миг - доверчива.
Шепа радост, вълшебство с крила.
Но гласа на душата си дива
скоро чу и от мен отлетя.

image

Като цвете в саксия
тихомълком расте
Любовта. Назовия я,
както малко дете
се опитва да срича
сладко "ма-ма" на глас.
Тъй от твойто "о-би-чам"
ще разцъфне завчас
пъстроокото цвете
посред вихър студен.

Дай ръцете си - двете,
да го топлим весден!

image

Сърцето ти щастливо чурулика.
Магията на минал ден
при себе си отново те повика
и ето те: цъфтиш пред мен.

За мъничко от радостта ти цветна
откъсвам те като крадец
с молитвата за обич искрометна
преди последния звънец.

image

Върху спомени - жарава,
с нестинарска страст,
белият ветрец навява
нежния ти глас.

Преспа от слова уханни
в стар оджак искри.
По стените бродят странни
сенки - до зори.

Звън от отлежало вино
шета като маг.
И изгряваш, нежност в синьо,
в белоснежен зрак.



Автор: Кирил Малаков    


Тагове:   дете,   магия,   цвете,   спомени,   още,   обим,   малаков,


Гласувай:
3


Вълнообразно


1. kleopatrasv - Чудесно е, благодаря за удоволс...
16.12.2010 23:03
Чудесно е, благодаря за удоволствието да го прочета! Поздравления!
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930